Bestil tid online

Kære patient,

Grundet den seneste udvikling omkring COVID-19-virussen, så har vi på klinikken taget følgende tiltag for både at beskytte dig som patient, men også beskytte os selv mod evt. smitte.

1) Du bedes venligst ved ankomst spritte dine hænder med håndspritten i receptionen.

2) Vi giver ikke længere hånd (ikke for at være uhøflige), men smiler stort som altid.

3) Vi benytter mundbind og briller (eller visir) og handsker – fuldstændig som vi plejer.

4) Når du forlader klinikken anbefaler vi, at du spritter dine hænder igen for en sikkerheds skyld.

5) Er du syg, skal du blive hjemme.

6) Patienter i høj-risikogruppen for at blive rigtigt syge ved smitte, bør flytte deres tid med mindre der er tale om akutte forhold.

7) Vi må ikke tilbyde tandbehandling til personer som har været i udlandet 14 dage forinden. Vi kommer også til at spørge dig i telefonen, om du har været ude at rejse. Har du behov for tandbehandling og har du været ude at rejse, skal du kontakte egen læge.

8) Personer, som har været i kontakt med en smittet, må ikke komme på klinikken personligt, men kontakte os telefonisk.

Vi glæder os til at se dig!

Dear Patient,

Due to the latest development of the COVID-19 virus, the clinic has taken the following steps to protect you as our patient, as well as our staff.

1)On arrival, please disinfect your hands with the hand sanitizer in the reception.

2) We no longer shake hands (not to be rude) but smile big as always.

3) We will wear face masks and protective glasses (or a visor) and gloves – as per standard procedure.

4) When leaving the clinic, we also recommended that you disinfect your hands again for the safety of you and others.

5) If you are ill you should stay at home.

6) Patients in the high-risk group to become really ill, should move their appointment unless it is urgent.

7) Due to current legislation, we are no longer allowed to offer dental treatment to people who have traveled outside Denmark in the last 14 days. We will ask you on the phone, if you have been abroad. Should you need acute treatment, you will need to contact your doctor.

8)People who have been in contact with an infected person, are not allowed to show up in person at the clinic, but are to contact us by phone.

We look forward to seeing you!